Totaal aantal pageviews

woensdag 21 september 2011

BERSHKA ONLINE

Yes!!!! Bershka is sinds begin september ook ONLINE! Jaja, het werd wel tijd.. Ik heb de webshop eens goed bekeken..

Over de lay-out van de site ben ik wel tevreden, het is duidelijk, simpel en overzichtelijk. 
De shop ziet er mooi uit, veel artikelen en verschillende collecties, ze hebben een goede voorraad en de klantenservice is klantvriendelijk. Na alle goede punten komt ook een klein minpuntje...


Werd hartstikke happy toen ik op de site kwam, de bestelling ging soepel totdat ik bij de betaling aankwam.. Er kan namelijk alleen betaald worden met creditcards en PayPal. Waar is iDeal? Acceptgiro? Maandfactuur (à la h&m)?
Dit vind ik nog wel een puntje van verbetering maar toch mag dat de pret niet drukken want de online shop is wel een hele leuke nieuwe aanwinst voor het web!

Ontdek en oordeel zelf!! www.bershka.nl




Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten