Totaal aantal pageviews

woensdag 28 september 2011

REVIEW: FRIENDS WITH BENEFITS


Afgelopen weekend ben ik per toeval naar de film Friends With Benefits geweest. Ik zou eigenlijk naar Crazy Stupid Love gaan, maar mijn planning liep uit dus ben ik toch maar naar FWB geweest. Voordat ik de film had gezien had ik gemengde gevoels over deze film. Het verhaal leek me erg leuk, maar Justin Timberlake vond ik echt een verschrikkelijke acteur in Bad Teacher.

De film begon en heb mijn gedachte maar op 0 gezet:

Na 10 minuten kijken kon ik al concluderen dat deze film erg leuk ging worden! Justin Timberlake wekte dit keer gelukkig niet tot mijn ergernis en heeft een prima rol neergezet.
De voor mij onbekende Mila Kunis zette een perfecte rol neer als de ´´beschadigde´´ headhunter.

De film is zeker een aanrader om te zien! Het verhaal is super leuk en ze hebben New York mooi in beeld gezet.

Score: ***

Gino

Geen opmerkingen:

Een reactie posten